• ul. Prosta 110 , 44-203 Rybnik
  • 32 446 18 00
  • Dziś czynne: 9:00 - 19:00
aktualności

CO DRUGI LEXUS LS SPRZEDANY W EUROPIE TRAFIŁ DO POLSKI

W Polsce pierwszego Lexusa LS w oficjalnej sieci dealerskiej marki sprzedano w 1998 roku, a przez niespełna 26 lat na nasze drogi wyjechało już ponad 900 tych flagowych limuzyn. W 2024 roku Polska jest wiodącym rynkiem dla tego modelu w Europie – co drugie auto w tym regionie zostało zamówione w Polsce.

Lexus LS dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia - Elegance, F SPORT, Prestige i Omotenashi, które różnią się między sobą nie tylko dominującą kolorystyką, ale też pokryciem foteli, wykończeniem drzwi oraz elementami ozdobnymi. Najczęściej zamawianym wariantem jest Prestige (78% zamówień). Samochód w tej odmianie w standardzie ma m.in. elektryczną regulację tylnych wentylowanych foteli i zagłówków, przednie siedzenia z funkcją masażu, czterostrefową klimatyzację automatyczną, tapicerkę ze skóry półanilinowej, 24-drożny system audio Mark Levinson z 23 głośnikami oraz rozszerzony pakiet systemów bezpieczeństwa. W przypadku wersji Prestige klienci chętnie decydują się także na dodatkowy stylowy pakiet wykończenia wnętrza Artwood.

Standardem we flagowym Lexusie są 20-calowe felgi aluminiowe, a klienci mogą wybierać spośród 12 lakierów. Najczęściej wybieranym kolorem nadwozia jest czarny (34%), co czwarte auto jest granatowe, a po 13% zamówień to samochody z lakierem białym lub grafitowym. Jeśli chodzi o kolorystykę wnętrza, to najczęściej zamawianą tapicerką jest biel L-White (44%).

Silnik V6 i mocna hybryda

Lexusa LS napędza układ Multistage Hybrid z 3,5-litrowym silnikiem V6. Jego łączna moc wynosi 359 KM i jest przenoszona na wszystkie koła przy pomocy inteligentnego napędu 4x4 E-FOUR z mechanizmem różnicowym Torsen. Lexus LS przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,5 sekundy, a średnie zużycie paliwa wynosi od 9,3 l/100 km.

Standardem w Lexusie LS jest pneumatyczne zawieszenie, które zestrojono pod kątem jak największego komfortu podróżowania, dając jednak kierowcy ogromną przyjemność i pewność podczas jazdy. Auto jest bardzo dobrze wyciszone, a zadbano nawet o tak drobne detale jak mocowania układu wydechowego, by ograniczyć niepożądane wibracje.

Lexus LS korzysta także z najnowocześniejszych technologii marki. O bezpieczeństwo podczas jazdy dba najnowsza generacja Lexus Safety System + 3, którą w wersjach Prestige i Omotenashi poszerzono o asystenta wyprzedzania na drogach szybkiego ruchu (LCA), system ostrzegający o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA) oraz układ awaryjnego zatrzymania pojazdu (EDSS). Dwa najwyższe warianty wyposażenia mają także system autonomicznego parkowania.

W kabinie przed kierowcą jest 12,3-calowy wirtualny kokpit oraz funkcjonalny wyświetlacz HUD na przedniej szybie, który ma przekątną 10 cali. Doskonałą widoczność do tyłu zapewnia cyfrowe lusterko wsteczne, telefon można naładować przy pomocy ładowarki indukcyjnej, a klapa bagażnika z funkcją kick otwiera się lub zamyka ruchem nogi.

Lexus LS w specjalnej ofercie KINTO One

Lexus LS 500h kosztuje od 570 tys. zł za wersję Elegance. Auto dostępne jest też w atrakcyjnym Leasingu KINTO One, w którym miesięczna rata wynosi od 5164 zł netto przy umowie na trzy lata, 15-procentowej opłacie wstępnej oraz 30 tys. km limitu przebiegu. Standardem w tej wersji jest tapicerka ze skóry naturalnej, dwustrefowa klimatyzacja, system multimedialny Lexus Link Pro z wbudowaną nawigacją, pakiet systemów bezpieczeństwa Lexus Safety System + 3, adaptacyjne światła drogowe BladeScan oraz panoramiczna kamera parkowania z systemem wykrywania pieszych (PVMA).

Bardzo korzystnie skalkulowano także miesięczną ratę dla najpopularniejszej w Polsce wersji Prestige. Przy tych samych parametrach auto kosztuje w Leasingu KINTO One od 5487 zł netto miesięcznie.

zobacz pozostałe
23.04.2025

Premiera nowego Lexusa ES

Lexus zaprezentował ósmą już generację limuzyny ES. Prace nad nową odsłoną samochodu koncentrowały się wokół koncepcji „Experience Elegant & Electrified Sedan”.


Zobacz więcej

Premiera nowego Lexusa ES

Lexus zaprezentował ósmą już generację limuzyny ES. Prace nad nową odsłoną samochodu koncentrowały się wokół koncepcji „Experience Elegant & Electrified Sedan”.


Zobacz więcej
odkryj lexusa
jazda testowa